Droog haar, je zal het maar hebben

Mijn droge piekhaar is verleden tijd met dit droog haar masker van Kerastase Nutritive

Het is verleden tijd met mijn droge haar. Ja, u zult nu wel denken waar heeft die het over? en dat kan ik u niet kwalijk nemen. Ik zal het voor u uitleggen. Mijn grote haarbos, waar ik na 45 jaar nog geen enkel verval of sporen van kaalheid in kan terugvinden, had 1 hele verschrikkelijke karaktertrek. Het is langdurig droog. Ik maakte me er nooit zo’n kwestie van. Het was in de morgen vaak wel kammen geblazen, maar was voor mij gewoon part of life zogenaamd. droog haar olie
 Een maatje van mij die ineens met haar hand door mijn haar begon te kroelen, maakt er een bemerking over. Zij had er ook altijd last van gehad, droog en beschadigd hoofdhaar. Maar ze onthulde dat ze Kerastase kappersmerken is gaan gebruiken. Met shampo en keratine haarmaskers van Kerastase en dat ze al snel de positieve invloed van deze Kerastase haarproducten ging merken.

Lees meer over droog haar